Twoje położenie w serwisie:Start/Oferta/Modernizacja - Star 266

Modernizacja - Star 266

P1170127 W 2010 roku wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zmodernizowaliśmy sprawdzony i niezawodny w trudnych warunkach terenowych samochód ciężarowy Star 266 wyposażając go m.in. w nową jednostkę napędową oraz nowoczesną kabinę kierowcy.

O atrakcyjności naszej oferty decydują przede wszystkim wysokie walory techniczne i użytkowe oferowanych pojazdów uzyskane przez zastosowanie nowatorskich rozwiązań, przy jednoczesnym zapewnieniu korzystnych warunków handlowych.

Dodatkowym atutem jest wysoko kwalifikowana kadra projektantów, inżynierów i mechaników. Nastawiona na stały rozwój i unowocześnienie oferowanych produktów.

modernizaja_3_20130828_2083199594 gazeta strażak

TRZY RODZAJE KABINY KIEROWCY: star-kabiny

 

OFERUJEMY ZMODERNIZOWANE SAMOCHODY STAR 266 W WERSJACH:

DLA BRANŻY ENERGETYCZNEJ

DLA STRAŻY POŻARNEJ

DLA WOJSKA

DLA GÓRNICTWA I GAZOWICTWA

PRZEDSTAWIAMY JEDEN Z NASZYCH PRODUKTÓW:

PRZYSTOSOWANIE I MODERNIZACJA STARA DLA PRZEMYSŁU ENERGETYCZNEGO

star-energetyk

Wielozadaniowe Pogotowie Energetyczne STAR 266 M oparte jest na podwoziu zmodernizowanego samochodu terenowego STAR 266 z napędem 6x6 oraz nowym żurawiu HIAB 192 X-HIPRO E-6 CE wyposażonym w kosz roboczy
i wiertnicę. Wszystkie zespoły samochodu zostały poddane naprawie głównej objętej gwarancją do 2 lat (z możliwością montażu fabrycznie nowej kabiny i silnika).

FUNKCJE WIELOZADANIOWEGO POGOTOWIA ENERGETYCZNEGO:

  • Brygadowóz do przewozu 7 osobowej załogi.
  • Żuraw o parametrach zasięg/udźwig 17,4m/650 kg.
  • Podnośnik koszowy 2 osobowy o zasięgu roboczym do 21 m.
  • Wiertnica o średnicy 600 mm i głębokości odwiertu do 3 m.
  • Przewóz słupów energetycznych i innych ładunków.

Zd.Nr 30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

SILNIK:

MAN sześciocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany z wtryskiem bezpośrednim, o pojemności 6,91 i mocy 220KM lub czterocylindrowy o pojemności 4,61 i mócy 155KM po naprawie głównej.
IVECO Tecłor F4AE0491, czterocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, Common Rai!. o mocy 170KM, poj. 3920cm3, fabrycznie nowy.

SKRZYNIA BIEGÓW: EATON lub ZF, sześciobiegowa.

SKRZYNIA ROZDZIELCZA:

Typ SR 380M, dwubiegowa, sterowana elektropneumatycznie, z odłączanym napędem mostu przedniego. Przełożenie szosa / teren: 1 / 1,86.

MOSTY NAPĘDOWE:

Przełożenie przekładni głównej: 1-6,33; z blokadami mechanizmów różnicowych sterowanych elektropneumatycznie.

ZAWIESZENIE:

Przód: resory wielopiórowe, z amortyzatorami teleskopowymi. Tył: oś obojętna z drążkami reakcyjnymi, resory wielopiórowe.

WYCIĄGARKA:

Jednobębnowa, długość liny 50m, max. uciąg 8T.

UKŁAD HAMULCOWY:

Dwuobwodowy, hydrauliczny, bębnowy, sterowany pneumatycznie.

INSTALACJE:

Elektryczna i pneumatyczna MAN.

KABINA KIEROWCY:

Jednomodułowa, odchylana hydraulicznie. W opcji dodatkowej klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, filtrowentylacja i właz desantowy. Dostępne są trzy rodzaje kabin: standardowa, wydłużona (2 lub 3 osobowa) oraz załogowa 7 osobowa. W ofercie kabiny po remoncie głównym lub fabrycznie nowe.

NASZ FOLDER