Modernizacja - Star 266
W 2010 roku wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zmodernizowaliśmy sprawdzony i niezawodny w trudnych warunkach terenowych samochód ciężarowy Star 266 wyposażając go m.in. w nową jednostkę napędową oraz nowoczesną kabinę kierowcy.
O atrakcyjności naszej oferty decydują przede wszystkim wysokie walory techniczne i użytkowe oferowanych pojazdów uzyskane przez zastosowanie nowatorskich rozwiązań, przy jednoczesnym zapewnieniu korzystnych warunków handlowych.
Dodatkowym atutem jest wysoko kwalifikowana kadra projektantów, inżynierów i mechaników. Nastawiona na stały rozwój i unowocześnienie oferowanych produktów.
PRZEDSTAWIAMY JEDEN Z NASZYCH PRODUKTÓW:
PRZYSTOSOWANIE I MODERNIZACJA STARA DLA PRZEMYSŁU ENERGETYCZNEGO
Wielozadaniowe Pogotowie Energetyczne STAR 266 M oparte jest na podwoziu zmodernizowanego samochodu terenowego STAR 266 z napędem 6x6 oraz nowym żurawiu HIAB 192 X-HIPRO E-6 CE wyposażonym w kosz roboczy
i wiertnicę. Wszystkie zespoły samochodu zostały poddane naprawie głównej objętej gwarancją do 2 lat (z możliwością montażu fabrycznie nowej kabiny i silnika).
FUNKCJE WIELOZADANIOWEGO POGOTOWIA ENERGETYCZNEGO:
- Brygadowóz do przewozu 7 osobowej załogi.
- Żuraw o parametrach zasięg/udźwig 17,4m/650 kg.
- Podnośnik koszowy 2 osobowy o zasięgu roboczym do 21 m.
- Wiertnica o średnicy 600 mm i głębokości odwiertu do 3 m.
- Przewóz słupów energetycznych i innych ładunków.
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
SILNIK: MAN sześciocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany z wtryskiem bezpośrednim, o pojemności 6,91 i mocy 220KM lub czterocylindrowy o pojemności 4,61 i mócy 155KM po naprawie głównej. SKRZYNIA BIEGÓW: EATON lub ZF, sześciobiegowa. SKRZYNIA ROZDZIELCZA: Typ SR 380M, dwubiegowa, sterowana elektropneumatycznie, z odłączanym napędem mostu przedniego. Przełożenie szosa / teren: 1 / 1,86. |
MOSTY NAPĘDOWE: Przełożenie przekładni głównej: 1-6,33; z blokadami mechanizmów różnicowych sterowanych elektropneumatycznie. ZAWIESZENIE: Przód: resory wielopiórowe, z amortyzatorami teleskopowymi. Tył: oś obojętna z drążkami reakcyjnymi, resory wielopiórowe. WYCIĄGARKA: Jednobębnowa, długość liny 50m, max. uciąg 8T. UKŁAD HAMULCOWY: Dwuobwodowy, hydrauliczny, bębnowy, sterowany pneumatycznie. |
INSTALACJE: Elektryczna i pneumatyczna MAN. KABINA KIEROWCY: Jednomodułowa, odchylana hydraulicznie. W opcji dodatkowej klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, filtrowentylacja i właz desantowy. Dostępne są trzy rodzaje kabin: standardowa, wydłużona (2 lub 3 osobowa) oraz załogowa 7 osobowa. W ofercie kabiny po remoncie głównym lub fabrycznie nowe. |