Modernizacja STAR 2662021-12-15T09:39:27+01:00

MODERNIZACJA STAR 266

Zmodernizowaliśmy sprawdzony i niezawodny samochód ciężarowy Star 266

W 2010 roku wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów zmodernizowaliśmy sprawdzony i niezawodny w trudnych warunkach terenowych samochód ciężarowy Star 266 wyposażając go m.in. w nową jednostkę napędową oraz nowoczesną kabinę kierowcy.

O atrakcyjności naszej oferty decydują przede wszystkim wysokie walory techniczne i użytkowe oferowanych pojazdów uzyskane przez zastosowanie nowatorskich rozwiązań, przy jednoczesnym zapewnieniu korzystnych warunków handlowych.

Dodatkowym atutem jest wysoko kwalifikowana kadra projektantów, inżynierów i mechaników. Nastawiona na stały rozwój i unowocześnienie oferowanych produktów.

TRZY RODZAJE KABINY KIEROWCY

Oferujemy zmodernizowane samochody STAR 266 w wersjach:

DLA BRANŻY ENERGETYCZNEJ

STAR 266 MS HIAB 192 z koszem

DLA STRAŻY POŻARNEJ

STAR 266 MS średni pożarniczy

DLA WOJSKA

STAR 266 MS warsztat Sarna

DLA GÓRNICTWA I GAZOWNICTWA

STAR 266 MS wiertnica

Masz pytania?

Przedstawiamy jeden z naszych produktów:

PRZYSTOSOWANIE I MODERNIZACJA STARA DLA PRZEMYSŁU ENERGETYCZNEGO

Wielozadaniowe Pogotowie Energetyczne STAR 266 M oparte jest na podwoziu zmodernizowanego samochodu terenowego STAR 266 z napędem 6×6 oraz nowym żurawiu HIAB 192 X-HIPRO E-6 CE wyposażonym w kosz roboczy i wiertnicę. Wszystkie zespoły samochodu zostały poddane naprawie głównej objętej gwarancją do 2 lat (z możliwością montażu fabrycznie nowej kabiny i silnika).

FUNKCJE WIELOZADANIOWEGO POGOTOWIA ENERGETYCZNEGO:

  • Brygadowóz do przewozu 7 osobowej załogi
  • Żuraw o parametrach zasięg/udźwig 17,4m/650 kg.

  • Podnośnik koszowy 2 osobowy o zasięgu roboczym do 21 m.

  • Wiertnica o średnicy 600 mm i głębokości odwiertu do 3 m.

  • Przewóz słupów energetycznych i innych ładunków

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

SILNIK2021-12-15T11:31:08+01:00

MAN sześciocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany z wtryskiem bezpośrednim, o pojemności 6,91 i mocy 220KM lub czterocylindrowy o pojemności 4,61 i mócy 155KM po naprawie głównej.
IVECO Tecłor F4AE0491, czterocylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, Common Rai!. o mocy 170KM, poj. 3920cm3, fabrycznie nowy.

SKRZYNIA BIEGÓW2021-12-15T11:31:02+01:00

EATON lub ZF, sześciobiegowa.

SKRZYNIA ROZDZIELCZA2021-12-15T11:30:54+01:00

Typ SR 380M, dwubiegowa, sterowana elektropneumatycznie, z odłączanym napędem mostu przedniego. Przełożenie szosa / teren: 1 / 1,86.

ZAWIESZENIE2021-12-15T11:30:47+01:00

Przód: resory wielopiórowe, z amortyzatorami teleskopowymi. Tył: oś obojętna z drążkami reakcyjnymi, resory wielopiórowe.

WYCIĄGARKA2021-12-15T11:30:40+01:00

Jednobębnowa, długość liny 50m, max. uciąg 8T.

UKŁAD HAMULCOWY2021-12-15T11:30:32+01:00

Dwuobwodowy, hydrauliczny, bębnowy, sterowany pneumatycznie.

KABINA KIEROWCY2021-12-15T11:31:40+01:00

Jednomodułowa, odchylana hydraulicznie. W opcji dodatkowej klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, filtrowentylacja i właz desantowy. Dostępne są trzy rodzaje kabin: standardowa, wydłużona (2 lub 3 osobowa) oraz załogowa 7 osobowa. W ofercie kabiny po remoncie głównym lub fabrycznie nowe.

[3d-flip-book id=”3086″ ][/3d-flip-book]

Przejdź do góry